Jærens høyeste
konferanse, bar og selskapslokaler
Helt i toppen av Forum Jæren, på 67,7 meters høyde finner du Jærens flotteste lokaler til utleie.
18.etasje består av flotte kurs- og møtelokaler, selskapslokaler og en flott skybar.
I tillegg til utleie av lokalene, har vi åpen bar i helgene og egne kjekke arrangementer.
Hvilket arrangement planlegger du?
Vi holder ulike kjekke arrangement. Reserver gjerne et bord eller arranger en helaften i våre kjekke selskapslokaler med middag, karaoke og bar.
Bar & Arrangement
Møte, kurs & Konferanse
Legg møte og konferansen din til Jærens høyeste kurs og konferansesenter. Vi tilbyr topp moderne teknisk utstyr, fleksible lokaler og spektakulær utsikt. Vi har plass til opptil 150 personer i kinosal og nærmere 80 i klasserom.
Selskap & Feiringer
I nydelige omgivelser og med fantastisk utsikt kan du feire små og store begivenheter. Hos oss kan du invitere opptil 150 gjester og 100 gjester til middag. Våre lokaler passer like godt til bryllup som til bedriftsarrangement
Dette synes gjestene våre.
Vi er strålende fornøyd med arrangementet i går, vi kommer definitivt til å gjenta suksessen! Tusen takk til et supert vertskap. Begge to som var på jobb i går ga en suveren service, det setter vi stor pris på.
— Grete - Marie, Bedriftsarrangement
Tusen takk fra oss etter et vellykket arrangement hos dere i går.
Nydelig pyntet, god mat og flotte folk på jobb.
Vi hadde en fantastisk kveld i deres nydelige lokal.
— Tine, Reunion
Tusen takk for god service i går!!!
Ble en flott dag og magisk kveld!
— Else, Kick-off
Vi hadde en veldig fin dag på toppen av Bryne, fantastisk utsikt, god service og gode fasiliteter! Takk for oss!
- Anne, Fagdag
Vi er godt fornøyde med tirsdagskvelden!
Flott pyntet, veldig god mat, men en del synes det var litt lite saus.
Veldig hyggelig betjening og service.
— May Bente, Bedriftsmiddag
…ein skal vera i godlag når ein et.
Ein hyggjeleg samtale ved bordeter meir verd enn eit heilt apotek med dropar og helsesalt
-Hulda Garborg
MEny.
Møtemat.
Ved booking av møter kan du forhåndsbestille herlig møtemat til ditt møte. Vi har frukt, bakverk, påsmurt og wraps.
Lunsj.
Ved booking av større møter, kurs og konferanse kan du få servert en herlig lunsj i vårt loungeområdet.
Buffet.
Ved booking av større konferanser og arrangement, tilbyr vi herlig Jærske buffeter fra Ekte matglede med Arne Nese. Perfekt for alle typer arrangement.
2- & 3-retters middag.
Ved booking av arrangement og selskap kan du nyte en egen valgt 2 eller 3-retters middag fra Ekte matglede med Arne Nese.
Våre herlige lunsjer og møtemat blir levert av Jæren Industripartner.
Våre fasiliteter.
Møt Vertskapet.
Vi strekker oss langt for at du og dine gjester får en unik opplevelse i 18.etasje.
Våre ansatte er serviceinnstilte, blide og kompetente. De skaper gode rammer uansett arrangement og bistår med akkurat det du trenger for at ditt opphold skal bli vellykket.
Ønsker du å bli med på laget?
Planlegger du et arrangement?
- Vi vil gjerne høre om det.
DAGLIG LEDER
Gitte Stangeland
+4740524416
gitte@18etasje.no
PÅ KONTORET: Mandag, tirsdag og fredag
EVENT & SELSKAPSANSVARLIG
Filip Sajnovic
+4798144909
filip@18etasje.no
PÅ KONTORET: Onsdag og torsdag
——————————————————————
ÅPNINGSTIDER — KONTORET
MANDAG - FREDAG — KL. 08:00 - 16:00
Andre tidspunkt kan avtales ved forespørsel.
bestillingsvilkår.
KARAOKE
Tilgang til karaoke i baren er inkludert, karaoke i eget selskapslokale kommer i tillegg (1500,-).
AVBESTILLINGSFRIST
Avbestillingsfrist er to uker før arrangementet, for å unngå avbestillingsgebyr på 2000,-.
PÅMELDINGSFRIST
Påmeldingsfrist for antall gjester, allergier og spesialkost må oppgis 14 dager før arrangementet. Rettefrist er åtte dager. Dette gjelder ved bestilling av arrangement med matservering.
TEKNISK UTSTYR
Inkludert i leie av våre lokaler får du tilgang til teknisk utstyr (projektor, lydanlegg og lys).
Forum Jæren er utstyrt med infoskjermer hvor du kan informere gjester om arrangementet eller velge personlige hilsener og bilder til dine gjester.UNDERHOLDNING
Vårt tekniske utstyr kan benyttes til egen eller innleid underholdning.
Vi kan bistå i prosessen, mot tilleggsgebyr.LEIEVILKÅR
Leie av våre selskapslokaler har aldersgrense 20 år og leieren holdes ansvarlig for eventuelle skader, hærverk og heisstopp.
TAKTERRASSE
I leie av selskapslokaler inngår tilgang til takterrassen.
Dersom ønskelig, kan takterrassen reserveres til private arrangementer.